Administrativa a backoffice

Virtuální asistentka


Osvoboďte sebe, či Vaši přetíženou asistentku od rutinní administrativy, kterou lze jednoduše přesunout na lidi s tělesným postižením. Získáte více času na důležitější věci, uděláte dobrou věc a v neposlední řadě ušetříte peníze. Díky dotacím dokážeme nabídnout nižší cenu, než kdyby úkony dělala Vaše asistentka.



Služby virtuální asistentky mohou být na příklad tyto činnosti :
 
  • Získávání důležitých a potřebných informací z internetu
  • Přepisování textů, skenování, kopírování
  • Vytváření Excel tabulky, PDF prezentace apod.
  • Vyhledávání nových kontaktů, sledování cenových nabídek konkurence
  • Vyřízení méně důležitých emailů, rozeslání newsletterů
  • Sjednání termínu schůzky
  • Kompletní správa agendy fakturace
  • Rozesílání dokumentů poštou
  • Vyhledávání vhodného dodavatele
  • Doplňování informací do CRM systému
  • Základní administrace e-shopu (úprava obrázků a textů)


Služby virtuální asistentky také mohou být napojeny na služby call centra a tím Vám přinést komplexnější řešení Vašich problémů.
 

Pro detailnější informace nás prosím neváhejte kontaktovat.

Administrativa – inhouse


Pokud Vaše firma hledá pomoc v administrativě, můžete využít našich pracovníků a výrazně tím snížit Vaše náklady. Tato varianta se používá pro dlouhodobější spolupráce v případě, že se výkon činnosti nedá outsoursovat mimo provozovnu Vaší společnosti. Zajistíme pracovníky, jejich organizaci a postaráme se o veškeré pracovně právní formality. Vy nám pouze předáte agendu a práci, kterou chcete mít zajištěnou.



 Příklad z praxe


Našeho dlouhodobého partnera zahlcovala administrativa spojená s fakturací a správou webu.

Problém se mohl vyřešit buď zaměstnáním nového pracovníka, nebo objednáním služby Administrativa – inhouse od naší společnosti.

V případě zaměstnání nového člověka by firma platila jeho superhrubou mzdu, což se vyčíslilo zhruba na 24.000 Kč měsíčně + další náklady s vedením mzdové agendy.

Objednáním naší služby, kdy jsme přiřadili 2 pracovníky, kteří se v práci na zadaném projektu střídali, jsme ohodnotili cca na 14.000 Kč. 

Úspora nákladů se tedy pohybovala kolem 10.000 Kč za měsíc.
 

Pro detailnější informace nás prosím neváhejte kontaktovat.

Recepce


Tato sekce se připravuje.

Klientská reklama zdarma

Banner

Rychlé kontakty

Máte-li nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat!

Zkušenosti našich zákazníků? Skvělé!


Zkušenosti zákazníků