HelpDesk - vybudujte kvalitní zákaznickou podporu
HelpDesk je forma zákaznické podpory. Vybudování kvalitní zákaznické podpory tkví v dobré organizaci jednotlivých incidentů. Je třeba vše zaznamenávat a vyvíjet tak, aby byl klient spokojený.
HelpDesk je forma zákaznické podpory. Vybudování kvalitní zákaznické podpory tkví v dobré organizaci jednotlivých incidentů. Je třeba vše zaznamenávat a vyvíjet tak, aby byl klient spokojený.
Telemarketing je v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro možnou komunikaci se zákazníky. Pomocí něj lze získat nové zákazníky, oslovit ty stávající, poznávat jejich chování i potřeby a současně zjišťovat potenciál svých produktů a služeb na trhu.
Náhradní plnění (NP) označuje možnost, jak se firmy s více než 25 zaměstnanci mohou podílet na zaměstnávání OZP (osob se zdravotním postižením), a to v povinném podílu 4 % k celkovému přepočtenému počtu zaměstnanců.
Axxel investment s.r.o. Všechny práva vyhrazena © 2023