Call centrum

Aktivní telemarketing


Telemarketing je možné považovat za jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pokud potřebujete získat nové zákazníky, oslovit existující, poznat jejich chování a potřeby nebo zjistit, jaký je potenciál Vašich produktů a služeb na trhu, je pro Vás forma aktivního telefonického oslovení tou správnou volbou.


Každý operátor má za cíl : vést telefonní hovor s lidským přístupem a přitom jasným cílem, umět klienta zaujmout, překonávat námitky klientů, nenechat se odradit neúspěchem a umět prodat, či zjistit spokojenost.

Každá kampaň je pro nás jedinečná a každý spokojený klient nás posouvá dál. Během každé kampaně Vám zabezpečíme vlastního operátora, který bude zodpovědný za celý průběh a úspěšnost Vašeho projektu, přípravu pravidelných statistik o úspěšnosti projektu a monitoring celkového průběhu projektu, což Vám přinese maximální kvalitu a efektivnost vynaložených prostředků.

Součástí každé kampaně je možnost využití našeho CRM systému, do kterého naši operátoři zaznačí všechny relevantní informace o oslovených klientech, které je následně možné vyhodnocovat a exportovat přímo do Vašeho systému.
Naši telemarketingoví specialisté Vám v závislosti na typu klientské databáze připraví nejvhodnější scénář hovoru (call skript) a vyberou optimální formu a čas oslovení klientů.

Z našich služeb v oblasti aktivního telemarketingu si můžete vybrat:

  • Sjednávání schůzek

  • Akvizice nových zákazníků

  • Průzkum trhu


Naše obchodní oddělení Vám připraví nabídku na míru a nabídne Vám nejvhodnější formu a metody oslovení existujících i nových klientů. Neváhejte a kontaktujte nás.

 

Sjednávání schůzek


Pokud potřebujete získat nové obchodní příležitosti, zvýšit efektivitu práce Vašich obchodních zástupců anebo podpořit prodej Vašich produktů, je pro Vás forma telefonického oslovování potencionálních klientů a získávání zájmů o obchodní setkání tou správnou formou.

Pomůžeme Vám adresně oslovit vhodnou skupinu potencionálních klientů a dohodnout Vám obchodní setkání nebo účast na Vašich odborných prezentacích a workshopech.

Zvyšte potenciál Vašich obchodníků, aby využívali svůj pracovní čas, co nejefektivněji. Využijte naše služby v oblasti dojednávání obchodních setkání pro Vaše zaměstnance, aby se mohli věnovat tomu, za co jsou opravdu placeni a co Vám opravdu přináší zisk.

Připravíme pro Vás vhodný telemarketingový program, díky kterému zvýšíte efektivitu Vašeho obchodního oddělení a získáte nové obchodní příležitosti.

Můžeme pracovat i s kalendářem Vašich obchodních zástupců. Schůzky sjednáme přesně na vhodný termín a danou lokalitu a můžeme navrhnout přesný plán cesty, pokud se obchodní zástupce pohybuje mezi více městy.

Zabezpečíme Vám zpětnou vazbu od klientů a jejich spokojenost se setkáním můžeme zjistit prostřednictvím telefonického průzkumu.

 

Akvizice nových zákazníků


Každá společnost potřebuje v dnešním konkurenčním boji získávat stále nové zákazníky. Našim cílem je nabídnout Vám efektivní akviziční kanál, který Vám přinese nové obchodní příležitosti, zvýší povědomí o Vaší společnosti a pomůže Vám oslovit širší skupiny potencionálních zákazníků.

Kromě samotného oslovování nových zákazníků (tzv. Cold Calls) Vám nabízíme i služby zaměřené na získávání souhlasu s dalším oslovením, kde Vám zabezpečíme databázi klientů, které už můžete oslovit přímo Vy sami, resp. Vaši obchodní zástupci.

Díky našim obrovským a neustále aktualizovaným databázím Vám vyselektujeme vhodnou cílovou skupinu přesně podle Vašeho zadání a požadavků, kterou následně oslovíme profesionální a nenucenou formou.
Samotnou telefonickou akvizici umíme vhodně doplnit dalšími marketingovými aktivitami, jako je například direct mailing nebo direct e-mailing s marketingovými informacemi o Vaší společnosti a jejich produktech.

Je pouze na Vás, zda potřebujete jen odprezentovat Vaši společnost nebo přímo klientům nabídnout Vaše produkty a služby.



Průzkum trhu


Díky průzkumům Vám dokážeme zjistit povědomí o Vaší společnosti nebo značce, spokojenost Vašich klientů s poskytovanými službami anebo účinnost reklamní kampaně. Tento způsob Vám pomůže při přípravě a plánování budoucích marketingových aktivit.

Pokud potřebujete lépe poznat potřeby a názory Vašich klientů, je telefonický průzkum tou nejvhodnější formou. Hlavní výhodou telefonického průzkumu je jeho adresnost a možnost flexibilně reagovat na poznatky a zkušenosti Vašich klientů, přímo během telefonického hovoru.

Telefonický průzkum je pro Vás vhodnou alternativou i v případě, že plánujete uvést na trh nový produkt a chcete dopředu vědět, jakou můžete očekávat odezvu.

Pro Vaši kampaň připraví telemarketingoví odborníci specializované elektronické dotazníky, které umožňují přehledné zapisování údajů z telefonických hovorů podle Vašich představ a požadavků. Po ukončení průzkumu Vám odevzdáme kompletní databázi dotazovaných subjektů a přehledné reporty a statistiky ve smyslu Vašeho zadání. Samozřejmostí je průběžné zasílání reportů ve Vámi zvolených termínech, abyste měli průběžné a aktuální výsledky průzkumu k dispozici vždy, když je potřebujete.

Poznejte svoje klienty a jejich názory, zjistěte potenciál Vašich produktů, získejte zákazníkovu zpětnou vazbu.

Pasivní telemarketing


Pasivní telemarketing představuje významnou formu komunikace společností s koncovým klientem, prostřednictvím které získávají důležitou zpětnou vazbu o svých produktech a službách a zároveň koncovým klientům prostor na zodpovídání vzniklých otázek či odstranění problémů.


Nejčastější formy pasivního telemarketingu, které poskytujeme našim klientům jsou informační linky, linky zákaznické podpory (Helpdesk), objednávkové linky a centra služeb zákazníkům. Tyto pasivní linky zabezpečují zpravidla servis v oblasti poskytování informací klientům (všeobecných i specifických), přijímání objednávek a řešení vzniklých problémů.

Samotné pasivní linky umíme v případě Vašeho přání vhodně doplnit technologiemi telefonní ústředny.

Naši operátoři přidělení na pasivní – inboundové kampaně jsou pravidelně školeni, s cílem dosahovat co nejlepší kvalitativní standardy v oblasti komunikace a přístupu ke klientům. Školení našich operátorů jsou zaměřené především na zlepšení jejich komunikačních technik a dovedností, aktivní poslouchání, zvládání námitek a asertivity.

Naše služby v oblasti pasivního telemarketingu zahrnují především:

  • Služby zákazníkům

  • Infolinky, helpdesk

  • Objednávkové linky

     

Služby zákazníkům (Customer Care)


Pro úspěšné fungování každé společnosti je důležité, aby poskytovala svým zákazníkům potřebnou péči a podporu a to okamžitě, kdy ji zákazník potřebuje.

Kompletně pro Vás obsloužíme dotazy, objednávky, žádosti či stížnosti od Vašich stávajících nebo potenciálních zákazníků. Veškerá získaná data ihned zpracováváme a klientům následně poskytujeme dle konkrétních požadavků a potřeb. Možné jsou průběžné statistiky i komplexní vyhodnocení dat.

Naším cílem je pomoci Vám zvyšovat kvalitu produktů a budovat dlouhodobě pevné vztahy s Vašimi zákazníky.

 

Infolinky, helpdesk


Zákaznickou linku je možné považovat za určitý benefit pro koncového zákazníka, prostřednictvím kterého má přístup k požadovaným informacím o produktech a službách v potřebném čase a rozsahu, samozřejmě s garantovanou kvalitou a dostupností.

Samozřejmostí je možnost využít službu nahrávání hovorů, při kterém se uchovávají všechny nahrávky přicházejících  a odcházejících hovorů, na základě kterých můžete vykonávat pravidelné kontroly kvality našich služeb.

Rádi pro Vás zabezpečíme provoz infolinky s využitím barevných čísel ať už jde o čísla se zvýhodněnou tarifikací (0800, 0850) nebo čísla ve tvarech, které vyhovují Vašim potřebám a přáním.



Objednávkové linky


Využijte naše služby v oblasti outsourcingu objednávkových linek a nechte Vaše zaměstnance, aby se věnovali efektivnějším činnostem, které mají pro Vaši společnost přidanou hodnotu. Naši operátoři zabezpečí pro Vaše zákazníky všechny potřebné služby a úkony, aby si mohli pohodlně objednat produkt, či službu z Vašeho obchodu přes telefon.

V případě, že provozujete internetový obchod, určitě se setkáváte s množstvím telefonátů od Vašich potencionálních zákazníků. Zabezpečíme Vám zodpovídání hovorů v přiměřené kvalitě a budeme Vám garantovat dostupnost Vaší objednávkové linky.

O průběhu všech telefonických hovorů budete informovaný prostřednictvím přehledných reportů na denní bázi. Zároveň Vám rozdělíme hovory na objednávkové a informační, takže se budete moct věnovat vyřizování reálných objednávek a ne zodpovídání otázek.

Další aktivity


Tuto sekci pro Vás připravujeme.


 

Klientská reklama zdarma

Banner

Rychlé kontakty

Máte-li nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat!

Zkušenosti našich zákazníků? Skvělé!


Zkušenosti zákazníků