Aktivní telemarketing


Telemarketing je možné považovat za jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pokud potřebujete získat nové zákazníky, oslovit existující, poznat jejich chování a potřeby nebo zjistit, jaký je potenciál Vašich produktů a služeb na trhu, je pro Vás forma aktivního telefonického oslovení tou správnou volbou.

Zjistit více

Pasivní telemarketing


Pasivní telemarketing představuje významnou formu komunikace společností s koncovým klientem, prostřednictvím které získávají důležitou zpětnou vazbu o svých produktech a službách a zároveň koncovým klientům prostor na zodpovídání vzniklých otázek či odstranění problémů.

Zjistit více

Call centrum vám zajistí cenné informace o klientech


Profesionální call centrum pro Vaše podnikání

V dnešní době je komunikace s klienty klíčová a profesionální call centrum je jejím základním kamenem. Naše služby call center a telemarketingu jsou na špičkové úrovni, poskytujeme nejen prostor pro aktivní komunikaci se zákazníky, ale také strategický telemarketing, který zvyšuje obchodní výkonnost a podporuje růst vaší společnosti.

Call centrum telemarketingu – základ úspěchu

Naše call centrum nabízí komplexní telemarketingové služby, včetně přímého prodeje, průzkumů trhu, zpětné vazby od zákazníků a navolávání schůzek. Naši operátoři call centra jsou vyškoleni v technikách přesvědčování a komunikace, což zajišťuje vysokou úspěšnost navolávání a udržování zákazníků.

Nepotřebujete vlastní call centrum

Naše společnost za Vás povede kompletní služby call centra, nemusíte tedy aktivně hledat a zaučovat své telefonisty nebo ztěžovat práci stávajícím pracovníkům, kteří mají i jiné povinnosti. Naši zkušení pracovníci jsou pravidelně školeni a komunikují na velmi profesionální úrovni. Nabízíme jak služby aktivního telemarketingu, který vám pomůže získat nové kontakty nebo oslovit stávající zákazníky s novými službami či produkty, tak zákaznického call centra pro řešení problémů, objednávek a dotazů Vašich zákazníků, případně aktivně zjišťovat jejich zpětnou vazbu na Vaše služby a produkty.

Pomáháme se zákaznickou zkušeností

Zabezpečíme kompletní provoz informační linky, helpdesku, customer care nebo objednávkové linky, abyste se mohli věnovat výrobě a distribuci zboží či služeb. Naši vyškolení asertivní telefonisté zvládnou všechny situace s klidem a lidským přístupem. Pomohou, poradí a vyřídí požadavky Vašich zákazníků podle Vašich pravidel a požadovaného přístupu. Mohou také pomoci s objednávkami přes Vaše formuláře a systémy. Naši pracovníci se stanou součástí Vaší společnosti, nemusíte jim ale hledat vlastní místa v již přeplněné kanceláři ani je školit nebo se o ně starat. Vše za vás vyřídí naše call centrum.

Aktivně hledáme nové zákazníky

Pokud si zákaznickou péči raději vyřešíte sami, můžeme Vám vytrhnout trn z paty aktivním vyhledáváním nových potenciálních zákazníků, sjednáváním schůzek či navoláváním klientů z Vaší databáze. Vždy Vám předáme report z proběhlých hovorů a Vy s ním můžete dále pracovat a budete bohatší o cenné informace, potřebné k pravidelným analýzám.

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.