nabidka@axxel.cz +420234697732

O NÁS



Díky specializaci na mezifiremní komunikaci pomáháme našim klientům každý rok otevřít dveře do tisíců firem po České i Slovenské Republice.

Na českém trhu působíme od roku 2007, avšak již za tuto krátkou dobu jsme si získali pověst spolehlivého a cenově efektivního partnera. Původní call centrum zaměřené na telemarketing se časem rozrostlo do poskytování služeb Service Desku pro naše partnery, jakožto i v posledních letech stále rychleji rostoucí oddělení IT outsourcingu zahrnující jak správu infrastruktury, tak služby softwarového vývoje.



Profil společnosti

.......................................................................................................................................................................................................

V současné době působíme ve třech lokalitách (Praha, Tábor, Plzeň), díky statutu chráněné dílny pro části našeho portfolia jsme Vám schopni nabídnout tyto služby podstatně levněji, než by Vás stálo zaměstnat svého vlastního zaměstnance, nebo si tuto službu objednat u konkurence. Další nezanedbatelnou výhodou je, že na veškeré naše služby se vztahuje tzv. „náhradní plnění“.



Cíle společnosti

.......................................................................................................................................................................................................

• Obchodní vztahy se zákazníky i partnery uzavírat na principu oboustranné výhodnosti s cílem navázání dlouhodobé kvalitní spolupráce.

• Vývoj nových technologií usnadňujících komunikaci se zákazníky, životní obtíže osob se změněnou pracovní schopností či budujících nová prostředí v rámci rozvíjejících se segmentů mobilního trhu

• Zkvalitnění procesního IT outsourcingu lidských zdrojů s ohledy na potřeby našich zákazníků a převzatých zaměstnanců

• Udržet strategický rozvoj společnosti založený na znalosti potřeb a námitek zákazníka.

• Hospodárností na pracovišti a intenzivním využíváním moderních metod práce a moderních technologií zvyšovat produktivitu a efektivitu práce.

• Udržování kvalitního pracovního prostředí ve firmě včetně přátelského, avšak tvůrčího a motivačního klimatu.

• Přispívat ke zvyšování etické úrovně českého podnikatelského prostředí.

• Pomáhat a zaměstnávat osoby se změněnou pracovní schopností.

Naši klienti


Co děláme


Jsme profesionální call centrum s vyškolenými virtuálními asistentkami. Zajišťujeme administrativu, backoffice i možnost náhradního plnění.

Call centrum

Telemarketing je možné považovat za jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pokud potřebujete získat nové zákazníky, oslovit existující, poznat jejich chování a potřeby nebo zjistit, jaký je potenciál Vašich produktů a služeb na trhu, je pro Vás forma aktivního telefonického oslovení tou správnou volbou.

Zjisti více

Administrativa a backoffice

Osvoboďte sebe, či Vaši přetíženou asistentku od rutinní administrativy, kterou lze jednoduše přesunout na lidi s tělesným postižením. Získáte více času na důležitější věci, uděláte dobrou věc a v neposlední řadě ušetříte peníze. Díky dotacím dokážeme nabídnout nižší cenu, než kdyby úkony dělala Vaše asistentka.

Zjisti více

Náhradní plnění

Náhradní plnění (NP) označuje možnost, jak se firmy s více než 25 zaměstnanci mohou podílet na zaměstnávání OZP (osob se zdravotním postižením). A to prostřednictvím odběru zboží nebo služeb v určité hodnotě od těch poskytovatelů NP, kteří sami...

Zjisti více

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.