nabidka@axxel.cz +420234697732

Každý zákazník má dnes tisíce a tisíce možností, kde nakoupit. Proto je velice složité ho získat, ale naproti tomu velmi snadné o něj přijít. Často rozhodují jen nepatrné detaily. 

Díky mnohaletým zkušenostem s řízením retailu jsme vytvořili funkční systém, díky kterému vám pomůžeme nastavit  efektivní vedení prodejen, konstantní zvyšování výkonu a úspěšné plnění vámi vytyčených cílů.


Sestavíme podrobnou analýzu a vytvoříme tak komplexní řešení na míru vaší společnosti, které aplikujeme přímo v praxi na vašich prodejnách.

Navrhneme vám, jak nastavit fungování celé organizační struktury od prodejců až po management tak, abyste mohli spolehlivě reagovat na změny a dosáhnout tak zvýšení celkového obratu prodejen.

NAVRHNEME VÁM STRATEGII 


- Řízení retailu a zvyšováním jeho výkonu - ať už jednorázově, nebo v rámci dlouhodobé spolupráce
- Nastavení procesů na základě detailní analýzy přímo na vašich prodejnách
- Odhalíme slabé i silné stránky a zapracujeme na jejich zlepšení a rozvoji
- Vytvoření nových metrik při pohledu na váš retail, jak adekvátně reagovat na změny a možné inovace
- Reálné zapracování nových procesů ve vaší společnosti, včetně komplexního zaškolení a implementace do interních systémů

KLÍČOVÉ PŘÍNOSY:


1. Měření a sledování výkonnosti – nastavení metrik pro lepší orientaci ve výsledcích prodejen
2. Nastavení reportingu – zahrnutí sledovaných metrik do jasné formy reportu pro management
3. Nastavení motivačního systému prodejců a vedoucích prodejen
4. Rozvoj prodejců a manažerů – rozvoj osobnosti a prodejních dovedností, nastavení pravidelného hodnocení práce prodejců na základě výsledků
5. Greeting a floor management – nastavení pravidel organizace práce na prodejně, vítání zákazníků a jejich obsluha

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.