Vyřídíme za vás navolávání klientů

Vaši zaměstnanci mají svoji agendu a nikomu se do navolávání klientů nechce? To je v pořádku. Jejich specializací je něco jiného, naší specializací je zase telefonické kontaktování. Svěřte vše do rukou odborníků, výsledky budou rozhodně lepší, než když byste to zadali pracovníkovi, který s tím nemá zkušenosti, ani na to nemá čas. Vyřídíme pro vás také akvizici nových klientů a sjednávání schůzek.

Naši zkušení pracovníci dostanou přesné zadání a informace a obvolají Vaši databázi potenciálních klientů. Výsledkem bude report z každého volání s přesnými informacemi o daném kontaktu, abyste mohli s daty v budoucnu snadno pracovat. Není problém rovnou s klientem domluvit osobní schůzku podle Vašich možností.

Pomůžeme Vám vystavět kvalitní databázi

Hledání nových kontaktů je problém? I v tom je na nás spoleh. Na naší databázi pravidelně pracujeme a rozšiřujeme ji, je stále aktuální. Můžeme Vám na základě Vaší poptávky vytvořit segment s cílovou skupinou, kterou za Vás oslovíme a zajistíme souhlas s dalším oslovením Vašimi obchodníky. Přitečou Vám tak nové a zajímavé možnosti. Externí call centrum je ideálním řešením.

Zjištění spokojenosti stávajících klientů

Jsme tu pro Vás také s oslovením stávajících klientů a zjištěním jejich zpětné vazby na Vaše služby a produkty, případně nové nabídky Vaší značky. S telefonickým kontaktem máme letité zkušenosti a naši pracovníci jsou školeni třeba i na poli asertivity. Všechny hovory probíhají s lidským přístupem a s ohledem na potřeby Vaší společnosti. Podívejte se na náš blog, kde najdete další informace.