Využijte naše externí call centrum

Není nic jednoduššího než část potřebné práce předat do rukou odborníků a nemít starosti navíc. Naši zkušení pracovníci call centra jsou pravidelně školeni a mají všechny potřebné znalosti, aby s Vašimi klienty nebo potenciálními zákazníky jednali s klidem a lidským přístupem. Zajistíme Vám obvolávání nových kontaktů, ale i komunikaci se stávajícími klienty a řešení jejich potřeb, případně průzkum trhu ohledně Vaší značky nebo nových produktů či služeb.

Nemusíte si najímat inhouse zaměstnance, kteří se budou dlouho zaučovat, stačí využít služeb externího call centra, které vše udělá za Vás a Vy se budete jen probírat pravidelnými reporty a sbírat nové klienty. Vaši zaměstnanci mají na starosti Vaše současné podnikání a jednají se stávajícími klienty, proto není velký prostor pro získávání nových kontaktů. Od toho jsme tu my, abychom Vám pomohli, převzali část práce a ulehčili Vám ji. Naše reference mluví za nás.

Zkušenosti a profesionální přístup

Máme dlouhodobé zkušenosti s telemarketingem a vytvářením zákaznických databází. Stále jde o velmi důležitý marketingový nástroj, který poměrně rychle a cíleně zajistí kýžené informace o trhu a Vašich zákaznících. Pomáhá Vám poznat jejich chování a zjistit jejich potřeby. Více se dočtete na našem blogu.

Profesionální a lidský přístup

Naše call centrum si zakládá na profesionálním a lidském přístupu ke klientům. Telefonisté jsou pravidelně školeni i v oblasti asertivity, která může dělat přímému pracovníkovi firmy někdy problém. Všechny informace o průběhu hovorů dostáváte v pravidelných reportech a přehledech.