Pomoc obchodnímu oddělení a managementu

Zvláště v segmentu B2B není nad to se sejít osobně nebo online. Vybrat si můžete platformu, která vám nejlépe vyhovuje – Google Meet, Teams apod.  Na schůzce pak bez problémů proberete všechny možnosti, které klientovi může Vaše společnost nabídnout. Jenže než se to stane, musíte absolvovat několik hovorů a domluvit si s potenciálním klientem schůzku. To vše může Vaše obchodníky nebo management časově velmi zatěžovat. A pokud ke všemu nemáte ve firmě prostor pro asistentku, nemá jim ani kdo pomoci. Proto jsme tu my. V navolávání schůzek a sjednávání schůzek jsme profíci.

Obvoláme Vaši databázi nebo dokonce pomůžeme vytvořit novou na základě Vaší cílové skupiny. Všechny informace pečlivě zaznamenáme do reportu a vy pak budete mít volné ruce a čas na přímé jednání se zákazníky.

Telemarketing a sjednávání schůzek

Naše společnost funguje na poli telemarketingu již mnoho let. Máme reference od těch největších firem z byznysu. Pokud tedy potřebujete pomoci s oslovením nových klientů nebo třeba zřídit infolinku pro ty stávající, neváhejte se na nás obrátit. Naši zkušení pracovníci jsou pravidelně školeni a každý hovor vedou s ohledem na daného zákazníka.

Nepotřebujete tedy mít vlastní zaměstnance ve stávajících prostorech, kteří budou celý den jen obvolávat kontakty. Mějte externí call centrum, které vše udělá za Vás, včetně sjednávání schůzek.

Virtuální asistentka a backoffice

Ne každá společnost má prostor zaměstnat full time asistentku, ale její služby by se jim přesto hodily. Proto nabízíme také možnost naší virtuální asistentky, která pomůže se všemi administrativními úkoly. Může Vám sjednávat schůzky s klienty, vytvářet databázi, obstarávat kalendář nebo pomáhat s úkoly dalším pracovníkům firmy. To vše, aniž byste ji museli dlouho vybírat nebo zaučovat. Naši pracovníci mají letité zkušenosti.