Cesta ke spokojenému zákazníkovi - pasivní telemarketing

Telemarketing je v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro možnou komunikaci se zákazníky. Pomocí něj lze získat nové zákazníky, oslovit ty stávající, poznávat jejich chování i potřeby a současně zjišťovat potenciál svých produktů a služeb na trhu.

Forma pasivního telefonického oslovení je tou správnou volbou při péči o zákazníky. Profesionální operátor vede telefonní hovor s lidským přístupem, umí klienta zaujmout, překonávat námitky klientů a nenechá se odradit neúspěchem. Dokáže nabídnout, prodat a zjistit potřeby i spokojenost klienta. Každá kampaň je originál a každý spokojený klient posouvá společnost k dalšímu úspěchu. Pokud využijete call centrum, získáte profesionálního partnera do svého podnikání s efektivním vynaložením prostředků. Do CRM systému jsou zaznačeny všechny relevantní informace o oslovených klientech, které je možné následně vyhodnocovat.

Pasivní telemarketing

O pasivní telemarketing se jedná v případě, kdy operátoři vyřizují telefonáty klientů, kteří sami zavolají. Role operátorů však pasivní není. Pružně reagují na podněty, žádosti nebo dotazy klientů. Zákazníci často volají na veřejná telefonní čísla, aby si zjistili potřebné informace, uskutečnili objednávky nebo sdělili nespokojenost, která si žádá nápravu. Pasivní telemarketing představuje komplexní obsluhu veškerých příchozích volání a jejich zpracování. Nejčastěji jde o poskytování informací o výrobcích či službách, přijímání objednávek, zákaznickou podporu, technickou podporu, HelpDesk, průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků, podporu sítě obchodních zástupců, propagaci produktů nebo spotřebitelské soutěže.

Call centrum a forma pasivního telemarketingu

Využít služby našeho call centra znamená získat inovativní a moderní technologické řešení s možností multikanálové obsluhy. Je možné využít i poradenství pro zlepšení zákaznických procesů, tak aby obsluha zákazníka byla co nejefektivnější. Garantujeme dostupnost telefonních linek i multikanálovou obsluhu zákazníka včetně e-mailů a SMS. Získáte vyhodnocení cenné zpětné vazby od zákazníka. Ať už využijete informační linky, Help linky, objednávkové linky s orientací na další prodej zboží v podobě cross-sell, poprodejní servis, technickou podporu, soutěžní, servisní i krizové linky nebo kompletní správu věrnostních klubů, s profesionální službou společnosti Axxel budete spokojeni.

Služby call centra

Telemarketingoví specialisté zajistí sjednávání schůzek, akvizici nových zákazníků i průzkum trhu. Získáte nabídku na míru s nejvhodnější formou oslovení klientů. Můžete získat nové obchodní příležitosti, zvýšit efektivitu práce a podpořit prodej svých produktů formou telefonického oslovování klientů. Lze sjednat obchodní setkání nebo účast na odborných prezentacích a workshopech. Vaši zaměstnanci se pak mohou věnovat tomu, za co jsou opravdu placeni a co firmě přináší zisk. Pasivní marketing lze propojit ze službami jako je zákaznická podpora nebo HelpDesk.