Aktivní telemarketing


Telemarketing je možné považovat za jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pokud potřebujete získat nové zákazníky, oslovit existující, poznat jejich chování a potřeby nebo zjistit, jaký je potenciál Vašich produktů a služeb na trhu, je pro Vás forma aktivního telefonického oslovení tou správnou volbou.


Každý operátor má za cíl : vést telefonní hovor s lidským přístupem a přitom jasným cílem, umět klienta zaujmout, překonávat námitky klientů, nenechat se odradit neúspěchem a umět prodat, či zjistit spokojenost.

Každá kampaň je pro nás jedinečná a každý spokojený klient nás posouvá dál. Během každé kampaně Vám zabezpečíme vlastního operátora, který bude zodpovědný za celý průběh a úspěšnost Vašeho projektu, přípravu pravidelných statistik o úspěšnosti projektu a monitoring celkového průběhu projektu, což Vám přinese maximální kvalitu a efektivnost vynaložených prostředků.

Součástí každé kampaně je možnost využití našeho CRM systému, do kterého naši operátoři zaznačí všechny relevantní informace o oslovených klientech, které je následně možné vyhodnocovat a exportovat přímo do Vašeho systému.
Naši telemarketingoví specialisté Vám v závislosti na typu klientské databáze připraví nejvhodnější scénář hovoru (call skript) a vyberou optimální formu a čas oslovení klientů.

Z našich služeb v oblasti aktivního telemarketingu si můžete vybrat:

  • Sjednávání schůzek

  • Akvizice nových zákazníků

  • Průzkum trhu


Naše obchodní oddělení Vám připraví nabídku na míru a nabídne Vám nejvhodnější formu a metody oslovení existujících i nových klientů. Neváhejte a kontaktujte nás.

 

Sjednávání schůzek


Pokud potřebujete získat nové obchodní příležitosti, zvýšit efektivitu práce Vašich obchodních zástupců anebo podpořit prodej Vašich produktů, je pro Vás forma telefonického oslovování potencionálních klientů a získávání zájmů o obchodní setkání tou správnou formou.

Pomůžeme Vám adresně oslovit vhodnou skupinu potencionálních klientů a dohodnout Vám obchodní setkání nebo účast na Vašich odborných prezentacích a workshopech.

Zvyšte potenciál Vašich obchodníků, aby využívali svůj pracovní čas, co nejefektivněji. Využijte naše služby v oblasti dojednávání obchodních setkání pro Vaše zaměstnance, aby se mohli věnovat tomu, za co jsou opravdu placeni a co Vám opravdu přináší zisk.

Připravíme pro Vás vhodný telemarketingový program, díky kterému zvýšíte efektivitu Vašeho obchodního oddělení a získáte nové obchodní příležitosti.

Můžeme pracovat i s kalendářem Vašich obchodních zástupců. Schůzky sjednáme přesně na vhodný termín a danou lokalitu a můžeme navrhnout přesný plán cesty, pokud se obchodní zástupce pohybuje mezi více městy.

Zabezpečíme Vám zpětnou vazbu od klientů a jejich spokojenost se setkáním můžeme zjistit prostřednictvím telefonického průzkumu.

 

Akvizice nových zákazníků


Každá společnost potřebuje v dnešním konkurenčním boji získávat stále nové zákazníky. Našim cílem je nabídnout Vám efektivní akviziční kanál, který Vám přinese nové obchodní příležitosti, zvýší povědomí o Vaší společnosti a pomůže Vám oslovit širší skupiny potencionálních zákazníků.

Kromě samotného oslovování nových zákazníků (tzv. Cold Calls) Vám nabízíme i služby zaměřené na získávání souhlasu s dalším oslovením, kde Vám zabezpečíme databázi klientů, které už můžete oslovit přímo Vy sami, resp. Vaši obchodní zástupci.

Díky našim obrovským a neustále aktualizovaným databázím Vám vyselektujeme vhodnou cílovou skupinu přesně podle Vašeho zadání a požadavků, kterou následně oslovíme profesionální a nenucenou formou.
Samotnou telefonickou akvizici umíme vhodně doplnit dalšími marketingovými aktivitami, jako je například direct mailing nebo direct e-mailing s marketingovými informacemi o Vaší společnosti a jejich produktech.

Je pouze na Vás, zda potřebujete jen odprezentovat Vaši společnost nebo přímo klientům nabídnout Vaše produkty a služby.



Průzkum trhu


Díky průzkumům Vám dokážeme zjistit povědomí o Vaší společnosti nebo značce, spokojenost Vašich klientů s poskytovanými službami anebo účinnost reklamní kampaně. Tento způsob Vám pomůže při přípravě a plánování budoucích marketingových aktivit.

Pokud potřebujete lépe poznat potřeby a názory Vašich klientů, je telefonický průzkum tou nejvhodnější formou. Hlavní výhodou telefonického průzkumu je jeho adresnost a možnost flexibilně reagovat na poznatky a zkušenosti Vašich klientů, přímo během telefonického hovoru.

Telefonický průzkum je pro Vás vhodnou alternativou i v případě, že plánujete uvést na trh nový produkt a chcete dopředu vědět, jakou můžete očekávat odezvu.

Pro Vaši kampaň připraví telemarketingoví odborníci specializované elektronické dotazníky, které umožňují přehledné zapisování údajů z telefonických hovorů podle Vašich představ a požadavků. Po ukončení průzkumu Vám odevzdáme kompletní databázi dotazovaných subjektů a přehledné reporty a statistiky ve smyslu Vašeho zadání. Samozřejmostí je průběžné zasílání reportů ve Vámi zvolených termínech, abyste měli průběžné a aktuální výsledky průzkumu k dispozici vždy, když je potřebujete.

Poznejte svoje klienty a jejich názory, zjistěte potenciál Vašich produktů, získejte zákazníkovu zpětnou vazbu.

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.