Sjednání schůzky pro obchodní zástupce
Máte vybrané potenciální klienty a potřebujete se s nimi vidět osobně, abyste jim mohli představit Vaše produkty a služby? Pro pracovní povinnosti ale nestíháte sjednávat další schůzky? Nové zákazníky potřebujete pro svoje podnikání a na Vás je s nimi být v kontaktu. My Vám pomůžeme udělat pomyslný první krok a zajistíme sjednání schůzky za Vás. Budete se tak moci skutečně věnovat klientům, namísto času stráveného na telefonu. Spokojenost našich klientů dokládají naše reference.
Předáte nám svou vypracovanou databázi nebo Vám ji vytvoříme na míru z našich prostředků. Kontakty obvoláme a zařídíme sjednání schůzek podle Vašich časových možností. Po tom, co se daná schůzka uskuteční, můžeme zjistit její efektivitu a spokojenost zákazníků, případně s nimi domluvit další postup.
Výpomoc obchodnímu oddělení
Můžeme vypomoci celému Vašemu obchodnímu oddělení, které jinak tráví v kanceláři mnoho času sjednáváním schůzek s klienty. Mohou být v terénu a od nás dostanou zpracované informace. Zjistíme základní informace o potenciálním zákazníkovi, domluvíme čas a místo schůzky a předáme Vám podstatné detaily, abyste se na schůzku mohli patřičně připravit.
Využijte naše virtuální asistentky
Kromě toho nabízíme také administrativu a backoffice služby pro ty společnosti, které nemají pravidelnou agendu pro plnohodnotného zaměstnance. Virtuální asistentka zastane všechnu administrativní práci a ulehčí Vám tím Vaši práci, abyste se mohli soustředit na hlavní byznys.
Administrativa mnohdy podnikatele velmi brzdí, proto můžete toto břímě předat do zkušenějších rukou. Kontaktujte nás a zeptejte se na vše, co vás zajímá.