Pasivní telemarketing


Pasivní telemarketing představuje významnou formu komunikace společností s koncovým klientem, prostřednictvím které získávají důležitou zpětnou vazbu o svých produktech a službách a zároveň koncovým klientům prostor na zodpovídání vzniklých otázek či odstranění problémů.


Nejčastější formy pasivního telemarketingu, které poskytujeme našim klientům jsou informační linky, linky zákaznické podpory (Helpdesk), objednávkové linky a centra služeb zákazníkům. Tyto pasivní linky zabezpečují zpravidla servis v oblasti poskytování informací klientům (všeobecných i specifických), přijímání objednávek a řešení vzniklých problémů.

Samotné pasivní linky umíme v případě Vašeho přání vhodně doplnit technologiemi telefonní ústředny.

Naši operátoři přidělení na pasivní – inboundové kampaně jsou pravidelně školeni, s cílem dosahovat co nejlepší kvalitativní standardy v oblasti komunikace a přístupu ke klientům. Školení našich operátorů jsou zaměřené především na zlepšení jejich komunikačních technik a dovedností, aktivní poslouchání, zvládání námitek a asertivity.

Naše služby v oblasti pasivního telemarketingu zahrnují především:

  • Služby zákazníkům

  • Infolinky, helpdesk

  • Objednávkové linky

     

Služby zákazníkům (Customer Care)


Pro úspěšné fungování každé společnosti je důležité, aby poskytovala svým zákazníkům potřebnou péči a podporu a to okamžitě, kdy ji zákazník potřebuje.

Kompletně pro Vás obsloužíme dotazy, objednávky, žádosti či stížnosti od Vašich stávajících nebo potenciálních zákazníků. Veškerá získaná data ihned zpracováváme a klientům následně poskytujeme dle konkrétních požadavků a potřeb. Možné jsou průběžné statistiky i komplexní vyhodnocení dat.

Naším cílem je pomoci Vám zvyšovat kvalitu produktů a budovat dlouhodobě pevné vztahy s Vašimi zákazníky.

 

Infolinky, helpdesk


Zákaznickou linku je možné považovat za určitý benefit pro koncového zákazníka, prostřednictvím kterého má přístup k požadovaným informacím o produktech a službách v potřebném čase a rozsahu, samozřejmě s garantovanou kvalitou a dostupností.

Samozřejmostí je možnost využít službu nahrávání hovorů, při kterém se uchovávají všechny nahrávky přicházejících  a odcházejících hovorů, na základě kterých můžete vykonávat pravidelné kontroly kvality našich služeb.

Rádi pro Vás zabezpečíme provoz infolinky s využitím barevných čísel ať už jde o čísla se zvýhodněnou tarifikací (0800, 0850) nebo čísla ve tvarech, které vyhovují Vašim potřebám a přáním.



Objednávkové linky


Využijte naše služby v oblasti outsourcingu objednávkových linek a nechte Vaše zaměstnance, aby se věnovali efektivnějším činnostem, které mají pro Vaši společnost přidanou hodnotu. Naši operátoři zabezpečí pro Vaše zákazníky všechny potřebné služby a úkony, aby si mohli pohodlně objednat produkt, či službu z Vašeho obchodu přes telefon.

V případě, že provozujete internetový obchod, určitě se setkáváte s množstvím telefonátů od Vašich potencionálních zákazníků. Zabezpečíme Vám zodpovídání hovorů v přiměřené kvalitě a budeme Vám garantovat dostupnost Vaší objednávkové linky.

O průběhu všech telefonických hovorů budete informovaný prostřednictvím přehledných reportů na denní bázi. Zároveň Vám rozdělíme hovory na objednávkové a informační, takže se budete moct věnovat vyřizování reálných objednávek a ne zodpovídání otázek.

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.