Virtuální asistentka


Osvoboďte sebe, či Vaši přetíženou asistentku od rutinní administrativy, kterou lze jednoduše přesunout na lidi s tělesným postižením. Získáte více času na důležitější věci, uděláte dobrou věc a v neposlední řadě ušetříte peníze. Díky dotacím dokážeme nabídnout nižší cenu, než kdyby úkony dělala Vaše asistentka.



Služby virtuální asistentky mohou být na příklad tyto činnosti :
 
  • Získávání důležitých a potřebných informací z internetu
  • Přepisování textů, skenování, kopírování
  • Vytváření Excel tabulky, PDF prezentace apod.
  • Vyhledávání nových kontaktů, sledování cenových nabídek konkurence
  • Vyřízení méně důležitých emailů, rozeslání newsletterů
  • Sjednání termínu schůzky
  • Kompletní správa agendy fakturace
  • Rozesílání dokumentů poštou
  • Vyhledávání vhodného dodavatele
  • Doplňování informací do CRM systému
  • Základní administrace e-shopu (úprava obrázků a textů)


Služby virtuální asistentky také mohou být napojeny na služby call centra a tím Vám přinést komplexnější řešení Vašich problémů.
 

Pro detailnější informace nás prosím neváhejte kontaktovat.

Virtuální asistentka

Naše virtuální asistentka udělá vše, co nestihnete vy sami, nebo vaše vytížená asistentka. Rutinní administrativu přeneste na naše online asistentky. Lze nastavit telefon tak, že po třech zazvoněních bude přesměrován na virtuální asistentku a ta vše vyřídí za vás. Vyřídíte si hovory, když se to hodí vám. Už nikdy nepřijdete o svého zákazníka.

Online asistentka potvrdí nebo přesune schůzky, zbaví vás administrativy, přepíše texty, udělá korekce textů, vyhledá kontakty na internetu, zajistí průzkumy, protřídí a vyřídí emaily.

Díky statutu chráněné dílny pro části našeho portfolia jsme pro vás schopni zajistit tyto služby podstatně levněji, než by vás stálo zaměstnat svého vlastního zaměstnance, nebo si danou službu objednat u konkurence. Další nezanedbatelnou výhodou je, že se vztahuje na veškeré naše služby tzv. „náhradní plnění“.

Zaměstnanci se dnes nehledají snadno. Navíc je vždy nemusíte vytížit v průběhu celého měsíce. Proto vám nabízíme služby virtuální asistentky.

Jaké mohou být služby online asistentky?

  • přepisování textů, skenování a kopírování

  • vytváření Excel tabulek, PDF prezentace apod.

  • vyhledání potřebných informací z internetu

  • vyhledávání nových kontaktů

  • sledování cenových nabídek konkurence

  • vyřízení emailů

  • rozeslání newsletterů

  • sjednávání termínů schůzek

  • kompletní správa agendy a fakturace

  • rozesílání dokumentů poštou

  • doplňování informací do CRM systému

  • základní administrace e-shopu, úprava obrázků a textů

  • napojení virtuální asistentky na služby call centra

 

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.