Navolávání schůzek v rukou odborníků
Vaši obchodní zástupci nebo management mají plné kalendáře schůzek a nemají čas obvolávat další potenciální klienty? Nevadí, pomůžeme Vám. Naši zaměstnanci pro vás sedí u telefonů nepřetržitě.
Některé lidi sezení u telefonu skoro až zatěžuje, proto jim uvolněte ruce, ať se s klienty mohou setkávat z očí do očí. Zvláště, když víte, že jsou v tom nejlepší. My jim připravíme kontakty a schůzky v jejich diáři. Potenciální kontakty obvoláme a přiblížíme jim Vaše služby a produkty. Výsledek volání od nás dostanete v obsáhlém reportu a budete tak na další schůzku řádně připraveni.
Virtuální asistentka pro všechny
Nemusíme Vám pomáhat pouze s navoláváním schůzek Vašich kontaktů. Můžeme vám pomoci i s dalšími backoffice úkony. Naše virtuální asistentky zastanou stejnou práci jako ty na plný úvazek, pro které ale nemáte tolik pracovních úkonů nebo se Vám jen nedaří sehnat kvalitního pracovníka.
Pomohou s obstaráváním databáze kontaktů, jejím oslovením, vedením kalendáře schůzek, rozdělením kontaktů mezi obchodníky a dalšími administrativními činnostmi, na které ostatní ve firmě nemají čas.
V telemarketingu se vyznáme
Nemusíme Vám pomoci pouze s navoláváním schůzek. Věnujeme se řadu let i aktivnímu telemarketingu, a tak pro Vás můžeme oslovit nové kontakty případně potenciální leady. Budeme Vaším externím call centrem, nemusíte na to mít dedikované pracovníky přímo v kanceláři. Dostanete od nás detailní report, který dále využijete pro přímé oslovení Vašimi obchodníky. Telefonáty také můžeme nahrávat, pokud budete chtít hlídat kvalitu provedení. Kontaktujte nás pro více informací.