Co děláme


Jsme profesionální call centrum s vyškolenými virtuálními asistentkami. Zajišťujeme administrativu, backoffice i možnost náhradního plnění.

Call centrum vám zajistí cenné informace o klientech

Telemarketing je možné považovat za jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pokud potřebujete získat nové zákazníky, oslovit existující, poznat jejich chování a potřeby nebo zjistit, jaký je potenciál Vašich produktů a služeb na trhu, je pro Vás forma aktivního telefonického oslovení tou správnou volbou.

Zjisti více

Administrativa a backoffice

Osvoboďte sebe, či Vaši přetíženou asistentku od rutinní administrativy, kterou lze jednoduše přesunout na lidi s tělesným postižením. Získáte více času na důležitější věci, uděláte dobrou věc a v neposlední řadě ušetříte peníze. Díky dotacím dokážeme nabídnout nižší cenu, než kdyby úkony dělala Vaše asistentka.

Zjisti více

Náhradní plnění

Náhradní plnění (NP) označuje možnost, jak se firmy s více než 25 zaměstnanci mohou podílet na zaměstnávání OZP (osob se zdravotním postižením). A to prostřednictvím odběru zboží nebo služeb v určité hodnotě od těch poskytovatelů NP, kteří sami...

Zjisti více

Skladování a kompletace

V našem chráněném pracovišti jsme pro své klienty schopni zajistit širokou škálu jednoduchých manuálních prací od kompletace až po skladování a následnou expedici zboží ke koncovému zákazníkovi nebo prodejci.

Zjisti více

Retail Management

Společnost Axxel má s řízením retailu mnohaleté zkušenosti. Retail management považujeme za jeden z mnoha pilířů úspěchu prosperující firmy. Axxel.cz

Zjisti více

Napište nám


Potřebujete služby profesionálního call centra, chybí vám asistentka na telefonu, nebo nestíháte svou administrativu? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím jednoduchého formuláře.